Bukefalos 28 år!

B

Beauty_Boss

Ska rida på en clinic snart och funderar lite över hur jag och ponnyn ska se ut :D
Ponnyn är brun (det är inte Kilian, fuxen jag brukar ha bild på, så ingen missuppfattar bara ;) ), vad skulle ni rekomendera för klädsel?
Funderar på att ha vitt shabrak, vita lindor, vita ridbyxor och svart tröja. Vad tycker ni? Annars funderade jag på att ha klubbtröjan som är en röd pikétröja med klubbtexten, men det kanske inte passar mot en brun ponny?

Moderator får gärna flytta tråden om den ligger fel :p
 
Sv: Utstyrsel

Jag tycker att du ska ha vita ridbyxor, vitt schabrak och svart tröja...rött passar inte alla bruna hästar och det blir mer stilrent med svart tröja tycker jag:)
 

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 211
Senast: Nevermind
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 247
Senast: Sporthorse
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 432
Senast: Tjôta
·
S
Utrustning Har ett litet problem här... Jo, jag har ett fuxsto på ca 140 cm med brun sadel o träns och mina svarta stövlar är för små *tumme ner*...
2
Svar
21
· Visningar
10 129
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp