Uvex Exxential Fren

Lill76

Trådstartare
Är dom hjälmarna säkra att köpa igen? Visst var det en av modellerna som blev återkallade? Finns ju hos en hel del återförsäljare så jag undrar om man vågar köpa?
 
Sv: Uvex Exxential Fren

Det var en modell av Uvex hjälmar som underkändes (liksom typ 20 andra modeller från andra tillverkare/ÅF) och mig veteligen är Uvex den enda tillverkaren som kallade tillbaka hjälmarna och ersatte med nya. Så jag känner mig trygg med att köpa Uvex-hjälm.
 

Liknande trådar

Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 018
Senast: Buck
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 204
Senast: manda
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Hoarfrost
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp