V Galler hur ser det ut?

Tilma

Trådstartare
Någon som kan visa bild på hur ett V galler för transport ser ut? Har sökt men tyvärr inte hittat. Vilken funktion upplever ni att dom fyller?
 
Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

received_2121649008111715.jpeg
 
Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

Visa bifogad fil 18820
Vad har du för lastbil? Ser inredningsmässigt supertrevlig ut!
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips och ideér då jag har en häst som hoppar över bommen i transporten. använder halsrem som jag binder längre ner men sist slet...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp