Gammeln

Trådstartare
Vad anser ni om det :confused:. Blir det kanon eller kalkon? Varför inte drämma till med V107 på en gång
 
Senast ändrad:
Sv: V86

Jezuz, jag som har svårt för att hitta FEM vinnare!!

Oavsett kalkonvarningen så tycker jag att det är bra att de försöker någonting nytt.
Onsdagarna tillhör en av veckans höjdpunkter i o m Vallasändningarna och nu får jag se än fler lopp.:love:

Men hur kommer sändningarna att se ut?
Kommer de att förlänga livesändningen eller kommer man att komprimera och visa tex klipp från de första loppen i efterhand?
 
Sv: V86

Jezuz, jag som har svårt för att hitta FEM vinnare!!

Oavsett kalkonvarningen så tycker jag att det är bra att de försöker någonting nytt.
Onsdagarna tillhör en av veckans höjdpunkter i o m Vallasändningarna och nu får jag se än fler lopp.:love:

Men hur kommer sändningarna att se ut?
Kommer de att förlänga livesändningen eller kommer man att komprimera och visa tex klipp från de första loppen i efterhand?
Man får se starten så man vet vilka som flyger redan där. Därefter får man nöja sig med att se sista 5. Snabbloppen får man nog se i sin helhet.
 

Liknande trådar

Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: MalanMjöl
·
Skola & Jobb Hej kära bukefalister, Jag har varit på samma jobb sen jag tog min kandidatexamen för sju år sen. Trivs väldigt bra, därför har jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 614
Senast: Ingela_S
·
Övr. Barn Ännu en gång får man samtal från förskolan där ett annat barn har vart elakt mot min son. Idag hade han blivit knuffad och sparkad på...
2
Svar
36
· Visningar
4 153
Senast: Badger
·
Hundträning Allmänna frågor om hundträning * Vad räknas som hundträning, enligt er? * När, anser ni, är ett träningspass och hur skiljer det sig...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 878
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp