Bukefalos 25 år!

Va har ni för ridhjälm???

M

MysigaEm

Va har ni för ridhjälm?? Själv har jag en CRW sammetshjälm, men skulle behöva köpe en ny snart..
Har du nått förslag??

R

Real_Life

Jag har en sån där ventilationshjälm (så heter det säkert inte) från hööks.
Kanske är samma som du har?
Hade en Somerset förut, skitbra!

D

DFZ

Jag har en GPA Titium, en John Withaker från Charles Owen och så har jag en gammal Champion Showring.
Den som är bäst är helt klart John Withaker hjälmen, har aldrig haft nån skönare.
GPAn är inte värd pengarna, den har dålig passform och töjer sig mycket.

Jag har en svart sammetshjälm från Olympic Rider. Den är rätt gammal tror jag, från -96 eller däromkring. Men jag rider så sällan :cry: att det är knappt någon idé att köpa en ny...

Jag har en från Charles Owen som jag älskar! Himla skön och lätt!
Har tidigare haft Champion Showring och kan säga att de nyare modellerna av den inte är som de gamla. Trivdes väldigt bra i min första, men den andra var absolut inte samma hjälm...

K

korsningsponny

Jag har CRW Hi Lite Pro Plus hjälmen från hööks, jättebra och skön, jag tycker den är snygg också!

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska köpa en ny ridhjälm och funderar vilket märke o vilken modell ni skulle rekomendera. Jag vill ha en som är lite säkrare...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Utrustning Hej hopp, Jag har blivit med medryttarhäst :D Jag är uppväxt i stallet med egen häst, men sålde våren -00. Har således inga ridkläder...
Svar
17
· Visningar
656
Kropp&Själ För mycket text i träningstrenden att läsa igenom så det fick bli en ny tråd... Jag har tidigare använt Endomondo som träningsapp...
Svar
8
· Visningar
292
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII
  • Synas i mörkret

Hästrelaterat

• Försäkring häst
  • Dressyrsnack 15