Bukefalos 28 år!

S

SweetMelody

Har fixat en hemsida åt stallet. Fast allt är inte klart, ska sätta in foton på de hästar som inte har (och byta på några), skriva in en text om alla hästarna, skriva lite om stallet och ta lite kort på det med. Men iallafall, va tycker ni?

http://stallkurod.has.it
 
Enkel och snygg! :)
Personligen tycker jag dock att det är lite jobbigt när texten går från "kant till kant". Det är svårt att läsa en text om raderna blir för långa, vilket de blir om man har skärmen inställd t.ex. 1024x768 bildpunkter. Det här märks ju inte speciellt mycket eftersom det inte finns några långa texter (än), men om du lägger till några vore det kanske en idé att lägga texten i en tabell.
 
slätt å snyggt.
har två saker jag kom på på rak arm.
vad menas med 'äldre hästar'? gamla hästar typ eller hästar ni inte har kvar i stallet?
och så när man tryckte på hästar eller äldre hästar i menyn är det lite ofint att första häst kommer upp, finare med blank sida tycker jag, tror det dock är en smaksak ju..
 
Det var en mycket fin sida inte en massa pråliga saker som rör sig och en massa annat tjafs.
Du kan kolla min sida om du vill
www.jag.har.ingen.just.nu
Det är en sida det låvar jag

/matte
 
Äldre hästar är hästar som stått i stallet förut. Visste inte riktigt vad menyn skulle heta.
Jag har tänkt på att ha nåt annat än den första hästen, men om det är en blank sida kanske många tror att det inte funkar, och så om det skulle vart bara nåt annat så har jag ingen aning om vad jag ska skriva där :smirk:
 
Tack tack! Tror inte det kommer bli långa texter, bara nåt stycke eller något. Men vem vet :) Tack för tipset!
 
Hmm.. Inget som är negativt? :confused: Vad skulle ni vilja se på hemsidan då? Gallerier osv osv..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Någon som har det och har tips på vad man inte ska glömma skriva in, tänka på etc? Vi tänkte nog ta hjälp av Lexly, har pratat med en...
Svar
3
· Visningar
650
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
156
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 529
Senast: Hazel
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prova på trav
  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp