va, vad gjorde jag för fel?

F

fälttävlansnörd

svarade i en tråd om framskrittning idag, tror att det var i barockforumet. varför är mitt inlägg borta? jag skrev inget som kunde upplevas som stötande/otrevligt? så varför är det borta?
såg att även breccia_ ;s inlägg raderats.
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

vaaa varför har dom gjort så för? :confused: vad skrev jag nu som var så dåligt? att jag inte bara skrittade? haha.
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

Har inte kommit fram till varför den försvann, jag lyckades dock hitta på den igen. Såg ingen direkt koppling till Barock i den (har inte lusläst den) så jag flyttade den till Grundutbildning, där den möjligen kan passa.
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

Nu har du dubletter ute av den tråden istället. En på Grundutbildning och en på Barock. Tydligt att det var en dubbelpost där någon plockade bort den aktivare tråden.
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

ullo skrev:
Nu har du dubletter ute av den tråden istället. En på Grundutbildning och en på Barock. Tydligt att det var en dubbelpost där någon plockade bort den aktivare tråden.

Tack för "ögonen" :bow: . Jag trodde att jag fått yuppiealzheimers och kastat tråden i tillfällig sinnesförvirring :rofl: . Men jag var oskyldig och har sammanfogat barockframskrittningen, med tråden som ligger på grundutbildning.

Så nu hoppas jag att ordningen är återställd. :banana:
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

Knapplån...

Verkar jag helt förvirrad om jag påstår att jag skymtat samma tråd på Gnägg också?:confused:
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

Nej då. Det är någon som glömt Bukefalos regel om att man bara lägger in en tråd i ETT forum och inte i så många man kan, för att man tror att man KANSKE ska få det svar man hoppas på i någon av trådarna. :angel:
 
Sv: va, vad gjorde jag för fel?

pinky skrev:
Aha, vad skönt. Då behöver jag inte oroa mig...;)

Annars får du göra som mig, hämta ut nya glasögon. Jag är astagmatisk (rejält brytningsfel. TIttar jag åt ett håll, brukar personerna bakom mig, eller något svara om jag frågat något...)

Jag hämtade nya glasögon i fredags och fick en klarare syn på tillvaron. I alla fall väldigt mkt klarare färger. *S* Nu har jag i stället kommit till den punkten, där inte armarna räcker till när jag ska läsa tidningen eller en bok... :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: Luff
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: caballus
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: Anon89
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp