Bukefalos 28 år!

Vaccinationsintyg.

attempt

Trådstartare
Måste man ha med sig det när man ska på clinic med hästen? Eller måste man ha pass eller något annat?:crazy:
 
Sv: Vaccinationsintyg.

En del anläggningar kan ha vaccinationskrav. Det du bör göra är att kolla med den som ordnar clinicen, som ju bör veta sådant. Sedan kan det faktiskt vara bra att ha med passet, ifall något skulle hända och du måste direkt till veterinär.

/Ida
 
Sv: Vaccinationsintyg.

Passet fick jag lära mig alltid skulle med. Vi ringde dit och frågade vad vi skulle ha med oss, de sa att det räckte att bara ta med hästen om den var chippad. Det är min, men när vi kom dit sa en sur veterinär att passet skulle med, annars kan man inte indentifiera hästen. Så ta med passet för säkerhets skull.
 
Sv: Vaccinationsintyg.

Tack för era svar. Jag tar med passet. Det tar ju inte stor plats i handsfacket.
 
Sv: Vaccinationsintyg.

Jag har alltid med mig vaccinationsintyget, inte alltid jag behöver visa det, men det är uppskattat att det är med!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 001
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Hästnyheter När Halmstad sportryttarförening bjöd in till en clinic med landslagsryttaren Jens Fredricson var temat unghästens utbildning. I första...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
Svar
18
· Visningar
930
Senast: Stergo
·
  • Artikel
Hästnyheter Andreas Helgstrands misshandel av sina hästar uppmärksammades i dokumentären ”Operation X”. Det ledde bland annat till att han blev...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp