Bukefalos 28 år!

I grundvaccinationen!
Första sprutan fick min häst på klinik och den kostade c:a 300.
Andra sprutan tog jag hem veterinär och då kostade sprutan 750 inklusive alla avgifter.
Tredje sprutan kostade runt 300 och togs på klinik.
/Sara
 
okey. Tack så mycket..!
Trodde att det skulle kosta en förmögenhet.
 
Beror på "hur snäll" veterinär man har. Min tar ingen reseersättning osv. Men det kanske kallas kompispris i och för sig! :)
 
för mig kostade det ung. 1200:- för att vaccinera grund + botulism. Vi var flera som gjorde det samtidigt och delade på reseersättningen.
 
okey, men hon ska inte grundvaccineras. "Bara" mot botulism och influensa.
 
okej! för botulism vaccination ska de få tre sprutor. har för mig att bara botulismen kostade 800:-? Är inte säker dock...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Har din förening en strategi för antidopingarbetet? Svenska Ridsportförbundet vill uppmana alla ridsportens föreningar att genomföra den...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Sirap
·
Hästvård En häst grundvaccinerades fel med influensa + stelkramp, Prequenza Te (fick även botulismvaccin men där är intervallet korrekt)...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp