Bukefalos 26 år!

Vacker bild !!

R

Rallebralle

hahhahhahahahahahah,såg inte det först.hahahhahahhahahahahhahahahahhahahhahah :rofl: :rofl:

R

Rallebralle

det är nog den första honan jag sett med rosa smurf..... :crazy: :smirk: rosa smurf!!

MissFideli

Trådstartare
Ja, ingen kan ju säga annat än att den är rosa. Nosen är svart, trampdynorna är svarta... Men färgen tog väl slut eller nått? :confused:

R

Rallebralle

hahhahahahhahahhahah....*fniss*

scilla har blå smurf....men det e lite läbbigt när marre drar fram sin o ska tvätta,den är knallrosa.... :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som helt slutat sminka sig, inklusive slutat färga håret och ingen brun utan sol? Även till trots för gråa hårstrån...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 764
Foder & Strö Känns som en otroligt dum fråga... men frågar man inte får man aldrig ett svar! :o Är det okej för hästar att äta levande/färska...
Svar
2
· Visningar
337
Katthälsa Idag var jag till veterinären med Svante. Troligen har han problem med sköldkörteln. Han är otroligt mager och eländig. Vet sa att om...
2
Svar
21
· Visningar
964
Övr. Katt Jag hade för mig att det fanns en sådan här tråd men hittade den inte så fick skapa en (ny?)! Katter är ju själva formen av memes så...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hästutbud
  • Stora shoppingtråden

Omröstningar