Vad är det för metallbågar i baren?

Rosett

Trådstartare
Kollar på Skål (Cheers) som utspelar sig i en bar. På två sidor av bardisken finns metallbågar över disken. Har sett såna i andra tv-program som filmats i barer. Undrar vad det är för något?
Se pilarna på bilden.
F10E65CB-036C-45AC-845C-7B2A63833429.jpeg
 
Kollar på Skål (Cheers) som utspelar sig i en bar. På två sidor av bardisken finns metallbågar över disken. Har sett såna i andra tv-program som filmats i barer. Undrar vad det är för något?
Se pilarna på bilden. Visa bifogad fil 60800
En vild gissning är att där finns en lucka så man kan gå in bakom disken. I den serien är väl baren som en ö mitt i restaurangen?
 
En vild gissning är att där finns en lucka så man kan gå in bakom disken. I den serien är väl baren som en ö mitt i restaurangen?
Jo baren är som en ö men de går in på baksidan.
Det finns såna där bågar på andra sidan som är mot entrén också. Kan försöka fota dem också nästa gång jag kollar.
Någon lucka är det inte.
 
Kan det vara för att ställa brickorna på inför servering? När de bär med handen under för att lätt komma åt.

Har själv jobbat bar men inte sett detta tidigare :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 211
Senast: cili
·
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 054
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp