Vad är det för stubbensadel jag har? Hjälp!

chiiliacanth

Trådstartare
Hej!
Jag har fått en äldre stubbensadel från en vän, det är en allround med ”stubben - john krefeld”-märke på så känns som den har ett par år på nacken.
Jag försöker ta reda på lite info om den o 31 står det på men sen även en tydlig ”2” på ena kåpan. Är detta något om modellen? Sitssstorlek?
Måste finnas någon kunnig på stubben därute!
 
Hej!
Jag har fått en äldre stubbensadel från en vän, det är en allround med ”stubben - john krefeld”-märke på så känns som den har ett par år på nacken.
Jag försöker ta reda på lite info om den o 31 står det på men sen även en tydlig ”2” på ena kåpan. Är detta något om modellen? Sitssstorlek?
Måste finnas någon kunnig på stubben därute!
31 torde väl vara bomvidd?
Vad 2:an står för vet jag vet jag tyvärr inte.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 638
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 922
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 252
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp