Vad är det för textil jag tänker på

BernT

Trådstartare
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.
 
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.

Vilken typ av textil? Till kläder eller annat?
 
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.
Bäckebölja? https://sv.wikipedia.org/wiki/Bäckebölja
 
vaffelpike-handduk-rosa.jpg
Våffelpiké?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 890
Senast: Voeux
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 864
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp