Vad är det konstigaste någon sagt till dig?

Kul och kul....men har fått höra:
"Du, det sitter nog faktiskt mellan öronen på dig" av en läkare på dåvarande vc när jag sökte för njursmärtor (för man kunde ju inte ha ont i njurarna :banghead:).
Nej, anmälde inte, orkade inte, men storgrät när jag kom hem. Och fick senare åka till akuten där det visade sig vara njursten.
 
Hoppsan, kom på mer.

Fick för några år sedan ett PM från en - random - bukare som erbjöd att vi skulle bli vänner, hen trodde att jag inte hade några...
Jag avböjde. Kände att lite mer än så borde vi ha gemensamt om vi skulle blil kompsiar.

Eller den tjej som tog kontakt på Messenger och ville ta med sin lillasyster hem till mig och visa huset eftersom deras farfar ägt det förut. Och så skulle hon berätta för mig om farfar.

När jag avböjde blev hon förbannad för att jag inte ville lära känna hennes farfar.
Eh - jag träffade honom och nej, det var ingen person jag ville veta mer om.
Kändes uppriktigt sagt lite otäckt att ha några vilt främmande personer på husesyn inne i mitt hus bara för att deras farfar ägt det.
Kanske, kanske, hade uppskattat det om det varit en vänlig fråga men nu var det ett erbjudande som jag borde känna mig smickrad över (ja, hon skrev det!)
 
Inte till mig men till min bror, tyckte den var rolig 😂

Han jobbade i mataffär i förbutiken där de även säljer enklare mat typ korv med bröd. En kvinna kommer in med ett par barn och ska köpa korv.

”Nej tyvärr den är slut”
Kvinna goes 😡😡😡😡 ”MEN VAD SKA JAG NU GE MINA BARN??” Typ som att det var hans fel.
”Ja det finns en hel mataffär här så testa där”

Hon blev ännu argare, lol 😂
 
Kom på en sak jag fick höra tidigare av en kar jag var kk med, han var tydligen intresserad av män.
Sa att han alltid gjorde mig så våt. Fick kommentaren det betyder att du älskar mig som svar :grin:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Kreditkort
  • SHL 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp