Vad är det som händer? (Sjukdomsfråga)

Sv: Vad är det som händer? (Sjukdomsfråga)

Be en snäll vän:) Är bättre att veta OM det nu skulle vara något. Om du bor runt Karlstad kommer jag med ett direkt:p

Annars så tror jag på stress.
 
Sv: Vad är det som händer? (Sjukdomsfråga)

Är det på riktigt möjligt att man kan vara gravid och inte märka det efter flera månader?

Läste en tidningsartikel där en dam höll på att tuppa av (av smärta) när hon red. Hon ringde ambulansen som konstaterade att hon skulle föda. Kvinnan skrek att det måste vara ett skämt, hon är inte gravid! Några timmar senare födde hon. Preventinmedel och mens som vanligt, hon var tydligen stor sedan innan så på magen syntes det inte heller.

Hur mkt aftonbladet tummat på informationen vet jag ej, men det är inte första gången jag hör något liknande. I min vänskapskrets har graviditeter kommit trots p-piller och spiral (inte en och samma person).

Jag hade testat mig, och det gör jag regelbundet trots normal mens, spiral och inga symtom.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag lite bollplank och nej gravid är jag inte :-) I söndags hade jag ont i hela huvudet. Brukar inte ha det så ofta utan har...
Svar
8
· Visningar
4 494
Senast: Karma
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 011
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt inlägg för nu har jag fått nog! Jag har under lång tid dvs hela livet mått psykiskt dåligt men det har bara...
Svar
11
· Visningar
1 678
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo sprang precis upp och spydde rejält, jag vet att han kan ha en relativt känslig mage till och från (samt haft problem med...
Svar
19
· Visningar
16 988
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp