Vad är det värsta era hundar tuggat sönder? (utbruten från Uppdateringstråd nr 23)

Vår nuvarande Småland är manisk på pennor, kan ligga hur mycket som helst att välja på att tugga på som inte rörs men pennor gäller att gömma.

En småland vi hade när jag var liten tuggade sönder mina nattlinnen när jag hade dom på mig🤨, hon älskade att hänga bak på nattlinnen när jag gick upp på morgonen.
 
Juste det; glömde ju att Asni har tuggar sönder några av mina dyraste pennor.. Har fortfarande svart och grönt på ett av mina täcken.

Enbart pennor hon tuggat sönder. Som låg på mitt skrivbord.
 
Lagotton tuggade sönder hur många väckarklockor som helst när hon var liten. Och lyckades dessutom en gång förstöra mammas glasögon :meh: .
Några tuggor på en julskinka en gång åkte också i, likaså slickade hon i sig sill en gång - från bordet när släkten var på besök så klart. För att inte tala om den gången hon stal 5 hårdkokta ägg och åt upp. Konstigt nog utan ont i magen.

Labben förstörde husses dyra rollspelsböcker som valp, som tur var mest på omslagen så dom gick fortfarande att använda.
Antal strumpor han ätit är otaliga, än så länge har alla kommit upp igen, allt från 1 vecka-1månad senare.
 
Pudeln vi hade när jag var tonåring käkade upp en hel ost. En sån där stor, rund, hushållsost! 🙈 Det var en liiiiten dvärgpudel...Pappa som hade varit och handlat kom förbi en snabbis och hälsade på och lämnade bildörren öppen, när han sen skulle åka hem så var det massa ostsmulor i hela baksätet på bilen, tillsammans med en tom förpackning....

Min blandras jag sen köpte tuggade upp en grop i baksätet på min bil som han bäddade ner sig i...🙄

Kom även hem från jobbet en dag och han låg med extremt svullen buk på rygg i sängen, trodde något brustit i magen på honom så ringer i panik till dåvarande sambon, medans vi pratar och jag vänder mig om ser jag att den där påsen med levergodis ligger uppbruten på golvet. Han hade lämnat TVÅ leversnittar.....🤣 Han sket som en häst i ett par dagar, men annars så gick det bra.

Han tuggade även upp ett dörrfoder en gång när jag hade stängt in han när vi skulle tömma poolen... Han var helt galen i vatten...

Nuvarande hunden skulle dö av skam om hon ens petade på något annat än hennes saker. Grabben som har lite problem med maten och ätandet brukar ofta sitta inne vid tvn och äta då jag märkt att det går bättre med maten då, och ibland så ställer han ifrån sig tallriken i soffan och går iväg en sväng för att hämta något, och trots att den står alldeles bredvid henne, och hon är själv i rummet, så rör hon den INTE! 😂 Har knutit ihop en massa trasiga och urväxta strumpor till en lång korv som jag tänkte att hon skulle leka med, men hon skämdes så mycket när den låg i hennes bädd så jag fick lov att kasta den! 😂
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp