Vad är det?

B

**BORTTAGEN**

Vad är det för skillnad mellan welshponny och welshponny R? Är inte insatt i welshrasen men skulle vilja veta ändå!

Blomman
 
Welshponny R är en förvuxen Welshponny B. Men R ska inte finnas längre utan blir de förvuxna så ska de registreras som B, men får inte visas eller bli godkända osv osv om jag har fattat det ny rätt.... :banana:
 
welshponnyn sek R är en welshponny som vuxit över maxgränsen (137 cm mkh) En "vanlig" welshponny är sek B.. Sektion R finns inte längre utan har tagits bort..
 
Tack för hjälpen! Vad gör man med de som är sek R, vart hör de hemma då?

Blomman
 

Liknande trådar

Foder & Strö Kort sagt har vi katastrofvärden på hösilaget, smrp på 29… 🤦🏻‍♀️ Vad ger man en liten welshponny för proteintillskott utan att det blir...
Svar
14
· Visningar
842
Senast: Amk
·
Kultur Vi ska stanna till i Wien under vår tågluff i maj och jag skulle gärna vilja besöka Spanska Ridskolan, men är det försvarbart? Jag är...
Svar
18
· Visningar
1 646
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
854
Senast: Valle
·
Hundträning Hej! Denna fråga är kanske lite uttjatad men skulle ändå vilja veta om det verkligen är skillnad i arbetsvilja mellan...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp