Vad är detta för klöver?

Lukta på dem, luktar dem ros - alsike. Luktar dem typ ingenting - inte alsike :)

Det kan jag dessvärre inte göra. Har väldigt väldigt dåligt luktsinne. Kan skilja på typ parfymdoft och skitdoft, men det är nästan allt. 🙈😅

Har bihålor som krånglat halva livet, plus polyper i bihålorna. Åker på bihåleinflammation på 4 av 5 förkylningar och har gjort senaste 15-20 åren. Vissa dagar kan jag känna mer doften än andra, men jag skulle aldrig kunna avgöra om det luktar ros eller ingenting, för jag har inte känt blom/rosdoft på så länge jag kan minnas. 🙈 Rosor luktar ingenting för mig. 🤷🏻‍♀️
 
Det kan jag dessvärre inte göra. Har väldigt väldigt dåligt luktsinne. Kan skilja på typ parfymdoft och skitdoft, men det är nästan allt. 🙈😅

Har bihålor som krånglat halva livet, plus polyper i bihålorna. Åker på bihåleinflammation på 4 av 5 förkylningar och har gjort senaste 15-20 åren. Vissa dagar kan jag känna mer doften än andra, men jag skulle aldrig kunna avgöra om det luktar ros eller ingenting, för jag har inte känt blom/rosdoft på så länge jag kan minnas. 🙈 Rosor luktar ingenting för mig. 🤷🏻‍♀️

Oj då var det ju inte alls ett bra alternativ för dig 🙈
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
Svar
17
· Visningar
430
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 207
Senast: emma-vsm
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp