Vad är detta?

Zevzan

Trådstartare
20201027_180625.jpg
finns det någon som vet vad detta är?aldrig sett förut. Ringen runt är lite neråtbuktad och känns svampigt
 
Blött ute nu iaf här hos oss de påverkar hovarna negativt! De blir svampiga om de inte hinner torka upp i mellan ..
 
Vi har ju nya barfotaboots kanske lyckats komma därifrån för man inte fått bort lera/ grus ordentligt.
Verkaren ska komma nästa vecka. Så får väl höra med henne.
Har inte blivit värre så det är ju bra:)
 
Vi har ju nya barfotaboots kanske lyckats komma därifrån för man inte fått bort lera/ grus ordentligt.
Verkaren ska komma nästa vecka. Så får väl höra med henne.
Har inte blivit värre så det är ju bra:)
Det låter väldigt troligt, tycker jag. Att det är någon form av skavsår alltså.
 

Liknande trådar

Hästvård Nu när jag tog in hblstoet för att borsta så upptäcker jag att hon har knölar över hela kroppen. Ser även ut som ödem under magen. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Min häst har slutat tycka om att bli ryktad. Hon har alltid stått som ett ljus men nu vill hon inte alls. Först trodd jag det berodde på...
Svar
15
· Visningar
996
Senast: Sootie
·
Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
Mat Det finns ju en svamptråd redan men den verkade mer handla om svampplockning. Men jag är nyfiken (och hungrig 😁😆) på hur ni äter er...
Svar
3
· Visningar
364
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Kaoset del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp