Vad är fel?

Du har en trasig <br> tag, du har skrivit <br<
Strax efter "så är du intresserad kika in lite då och då."
 
Åh, men hjälp. Var det bara det?
Alltså ibland blir man så blind.
Nu är det i alla fall fixat.

Tack så mycket!
 
Såna där struntfel är ganska svåra att hitta.

Det skulle bli lättare om du snyggar till koden lite.
(Säger jag :angel:)
 
Hur då?
Jag är nybörjare på det hela. Jag lärde mig kodningen med hjälp av en bok (och er) förra hösten och har allmänt försökt haspla mig fram genom det hela. Jag tar gärna emot tips!
 
Tja, min egen kod brukar bara vara en enda röra, det gör ingen skillnad för hur själva sidan ser ut men gör koden mer lättläst när man editerar den. T.ex. att göra radbryt i koden vid tabellrader och skjuta in rader osv.

Men som sagt jag är helt kass på det själv, men det finns nog bra tips. Annars kan du kolla på hur andra websidor har
formaterat sin kod.

Moiran eller någon, hjälp! :bump:
 
Testa gå in på http://www.webdesignskolan.com och lär dig css mallar som du kopplar till alla dokument. Då slipper du alla font-taggar.
Sen är det mycket enklare att lägga in tex <p> istället för <br>. <p> är alltså nytt stycke.
Reklamen är ju det jobbigase på sidan, du har inte funderat på att flytta hemsidan nån annanstans?
 
Jag vet inte vart i så fall?
Jag har bara koll på tripodnet och på brinkster.
Har du några tips?
 
Om du har Telia så kan du ju lägga upp hemsidan på din teliaserver. Tror att man kan ha det även med andra abbonemang.
Sen är väl brinkster det bästa utan reklam.. Kan säga till om jag kommer på något.
 
Vi får se när vi får egen lägenhet om vi har telia då.
Jag tycker bara att brinkster har så snurrig hantering av filerna. Fast det kanske bara är jag som inte är van. :crazy: :confused:
 
Nja, ja tycker brinkster är ganska lätt faktiskt. Men det kanske blir konstigt om man har hållt på med spray innan
 
Jska nog ta mig en titt in dit och se efter, men det jag giller mest med spray är att jag har en räknare och en gästbok som ligger på min användarsida så det är jätte lätt att redigare t.ex gästboken om man skulle få knäppa inlägg (ni vet vilka jag menar).
Jag lyckas alltid glömma bort mitt användarnamn och hur man gör om jag har det på andra ställen. Finns det en enkel lösning på brinkster eller som man kan koppla dit?
 
Tror att det finns en funktion ifall man glömmer bort. Annars så kan det vara bra att skriva ner alla sina användarnamn och lösenord i tex anteckningar och spara det på dator, då har du det alltid tillhands ifall du skulle glömma.
 
Ja det har jag tänkt göra många gånger, men tror du inte att jag glömmer bort det också. :crazy:
Jag får nog ta mig i kragen och göra det med det jag vet nu imorgon.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 772
Senast: Sasse
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
543
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp