Vad är klockan?

Bonita4

Trådstartare
Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt "ställ in automatiskt". Varför då? :confused:

/Jätteförvirrad
 
Sv: Vad är klockan?

Märkte själv samma sak med min iPhone 5. Den är INTE inställd på automatisk ändring av tid, men har ändå ändrat så den gick två timmar före vintertid i morse.
 
Sv: Vad är klockan?

KL

Jag gillar att det var en timme senare när min kropp bestämde sig för att vakna. Istället för det irriterande sex-halv sju, var klockan det mer normala halv åtta. Kände mig betydligt mer utsövd. Suggestion, det är grejer det.
 
Sv: Vad är klockan?

Min ändrar också automatiskt.

Ring fröken ur på 90510 så får du alltid korrekt svar!
 
Sv: Vad är klockan?

Varför krångla till det???

Är ju bara att skriva ett inlägg på Buke och VIPS, kan man se när det postades!!!:idea:
 
Sv: Vad är klockan?

Då hade du alltså själv ställt fram en timme också? Min femma är inställd på automatiskt och visade rätt tid när jag vaknade.
 
Sv: Vad är klockan?

Bukeklockan???

Här visas realtiden och har så gjort hela dan, har inte ställt om någon klocka???
 
Sv: Vad är klockan?

Jag ställer om den två gånger om året. Hade tidigare automatisk inställning av sommartid men det fungerade inte.
 
Sv: Vad är klockan?

Jag ställde också om den själv eftersom jag vill det.
Men ändå ställde mobilfanskapet om sig själv så jag stod på jobbet kl 6 imorse istället för 7!!:mad::mad: Kunde fått sova 1 timma till!:(
 
Sv: Vad är klockan?

Men automatisk ändring på klockan på telefonen gäller väl inte sommar/vintertid? Gäller inte det om man reser till ett land med tidsskillnad så rättar den sig inte efter tiden i det nya landet, utan det får man göra manuellt?
 
Sv: Vad är klockan?

ja? det stod i huvudinlägget att det gjorde det, men tack för förtydligandet. Jag spekulerade i varför den gjorde det.
 
Sv: Vad är klockan?

Halvt kl

Min IPhone hade ställt om sig till sommartid när jag vaknade, men vid lunchdags hade den hoppat tillbaka till vintertid igen :mad:

Voffo gör di på dette viset? :confused:
 

Liknande trådar

Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
5 990
Senast: Sedna
·
Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
725
Senast: McFlurry
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 885
Senast: Sel
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 807
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp