Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att:
jag slapp betala hos tandläkaren.
det hade slutat regna när jag cyklade till jobbet.
det fungerade bra på jobbet.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

tack! vad snäll du är!

och ja - betald semester är SÅ fint! utomlands med bästis låter alldeles ypperligt :).
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad att jag lyckades stoppa mitt ätande (av typen HERREGUD HUNGRIG GE MIG ALLT) efter typ 30g ostbågar och två mackor. Sen gjorde jag gröt istället. Heja mig osv. Nästan en nyttig dag idag!

I övrigt fil och köttfärsgryta intaget, omnom.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Vad duktig du är! Jag lever typ på Magnum mandel nu och föööörsöker verkligen att sluta men det går fan inte. Minst en per dag. Varje dag. Skjut mig.

KL

Fett glad över att jag ska bli intervjuad för en stor tidning :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*raderat* jättedubbelt.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Nice med intervju!

Haha jag har verkligen levt på mackor, mackor, chips och mackor senaste veckorna. Men ja, det visar ju sig på vågen också, så ska försöka ta tag i det en del åtminstone. Sommar snart och allt.
(Det här med att det regnar... sch.)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Yes! :D

Ja men det är samma här! Äter fan bara mackor, varenda jäkla kväll. Och så magnum mandel på det. URK. Bikini om två månader känns ju SÅDÄR.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad över att vädret är härligt idag, att vi kommit en bit till på husrenoveringen och att min häst kommer om några veckor. Längtar supermycket just nu!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är så glad för att jag fick jobb idag :D :banana:

Tjoho, grattis!!

KL

Idag är jag glad för att jag har varit effektiv och inte alls så trött som jag borde ha varit med tanke på de senaste dygnens halvkassa sömnmönster. Har träffat många fina vänner också :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl
Över att min lilla katthemskatt som för ca fem veckor sen bara låg i sin toalåda och fräste, smal som en pinne, just nu ligger i min säng och sover. Förut spann hon högt för sig själv och njöt av att ligga nära mig när jag kröp upp i sängen. Hon är pytteliten men har gått upp flera hekto och börjar närma sig normalvikt :heart
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Grattis!:banana: Får man fråga vad du fått för jobb?:)

Gimlan: Åh! Det låter hur mysigt som helst!:love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl
Grattis till jobb och intervjuer :) och till att stoppa ätandet vid 30 gram. Jag stoppar när påsen på 300 är slut :crazy:

Jag är superduper glad för nya mobilen. Vi är inte helt överens ännu utan känner mig mest som en ajfåne just nu. Men det kommer ;)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Haha apropå ostbågar så brukar det se ut så för mig med. Men, det här var min mors jag snodde av så det gick inte (;

Glad för att jag ska ät thaibuffé till lunch, GÖTT! (för att gå helt emot vad min förra post handlade om haha)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att

jag har flex på jobbet och världens bästa syster. detta innebär att jag en så rövig dag som denna kan gå tidigt från jobbet och åka hem till henne och hata världen och mysa med ungarna.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att pv diskade innan han stack till jobbet, så jag (som hatar det, i motsats till honom som inte har så mycket emot det) slipper. :)


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag ska få vara med syrran, och färga håret ^^ Och att jag ska vara med mina kompisar imorgon, inte vart med någon på jättelänge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 700
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 784
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
815
Senast: Cattis_E
·
Relationer Ja, jag är väldigt frågande. En god vän till mig får aldrig prata i telefon när partnern är hemma. Jag tycker att det är helt orimligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 291
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp