Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Att gårdagens fika(outtalade)dejt gick så fantastiskt fint :) Dumma jag som oroade mig.
Att jag nästan är klar med veckans plugg.
Att det är vackert väder.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Fett glad efter jättebra dressyrträning! Tror att det här är första träningen på ett år som jag faktiskt varit glad under och efter, och inte åkt hem och hatat mig själv och gråtit hysteriskt.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh, Du fick det! Grattis!

Kl.
Jag är glad över att jag kom hem till lagad middag och städat hem efter en lång dags tentapluggande! En kall öl väntade mig också :).
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad för att jag och min sambo åker till Madrid imorgon! Vi ska hälsa på en vän som bor där. Det ska bli riktigt skoj då jag aldrig varit där förut!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh, Madrid :love: Grymt trevlig stad tycker jag! Ni får det säkert jättetrevligt!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Ja, jag hoppas det! Planerar att sitta på min väns terrass och grilla och dricka öl. Precis den uppladdningen man behöver inför en hemtenta nästa vecka!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Gud så trevligt! Det är ju fantastiskt väder där nu så det låter helt underbart.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

För Håkan Hellströms nya platta, som jag i skrivande stund gråter som ett litet barn till. Det var länge sedan jag var poppare men jag kommer fan aldrig sluta älska och röras av Håkan.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Nu är jag glad för att jag testat working equitation och fick full poäng på alla delmonent utom att rygga i L-form (hästen klev på ena bommen), och för att jag har en fin, nykter sushi- och spelkväll med Mr. Snygg framför mig. Jag förtjänar ta mig fan att må bra åtminstone en dag nu.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Härligt!

Jag är glad att jag suttit i solen flera timmar! Och faktiskt fått lite, lite plugg gjort. Nu, ett glas vin och ett tappert (för att vara mig) försök att få ännu lite mer gjort innan det förhoppningsvis bär av för mer vin och fint sällskap ikväll.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Mysigt! :D

Idag är jag glad eftersom jag har köpt ny dator! :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Idag är jag glad för att jag varit på klädbytardag och kom hem med en del av vad jag var ute efter, bl a ett par jättefina sandaler och några fina toppar :).


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag (och imorn och på måndag morgon) är jag glad över att jag åker ju förfan till LONDON på måndag! Äntligen tillbaka!
Och mån-fre morgon lär jag vara glad över att jag ÄR i London igen!
:bump: :banana: :bump:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl

Är så jävla glad för jag ska ut och dricka drinkar och är så jävla snygg i håret ikväll :banana:

Och för att jag har världens finaste pojkvän!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl
Vädret! Och lyckokänslan det för med sig. Och att jag är kär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 689
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 734
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Relationer Ja, jag är väldigt frågande. En god vän till mig får aldrig prata i telefon när partnern är hemma. Jag tycker att det är helt orimligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 280
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp