vad är priserna...?

S

sanni

Vad Kan Man Egentligen Vinna NÄr Man TÄvlar Distans? Jag Är Ju NybÖrjare Inom Detta..sÅ NÅgra Vinster FÖr Mig Ser Jag INTE Än PÅ VÄldigt LÄnge.. :(
Men Vad Kan Man Vinna I Sverige, Är Det BÄttre Priser Utomlands..hur Är Det I Dubai Vm?
Vore Kul Och Veta..fÖrsÖkt Hitta Lite Info Om Detta Men Utan Resultat...
 
Sv: vad är priserna...?

det är väldigt olika....men plaketter, rosetter och diplom är vanligt att man får. Sedan kan det vara några hundralappar vid placering samt hederspriser som tex kepsar, t-shirts, godis, kylgele, krattor....ja vad man kan tänka sig att arrangören blivit sponsrad med. Ibland kan man även få täcke om man vinner eller får best condition.

På CR är det vanligt att det lottas ut lite priser så helt utan behöver du inte bli även om du är nybörjare:)
 
Sv: vad är priserna...?

Jag kom på att iår är det ju en cup med fina priser även för de som rider 50km!!! Folksam Cup bestämmelser finns på www.vasaritten.com
 

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 652
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Dagbok eller så blir jag kvar ett tag, vem vet. Det har varit en händelserik paus, tyvärr inte åt det bra hållet 🙃 Positivt, alla djur mår bra...
Svar
10
· Visningar
1 787
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 976
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp