Bukefalos 28 år!

Vad anser ni?

Golden_Heart

Trådstartare
Vilket program anser ni om...
  • Hundcoachen
  • Mannen som kunde tala med hundar dvs Ceasar Millar
  • Vem är mer direkt?
  • Vem är effektivast utan för mycket tjat?
  • Vilket program är bäst?
  • Vem av dem får bäst resultat?
  • Vem av dem får snabbast resultat?
Välkommen in i tråden!:bow:
 
Sv: Vad anser ni?

jag bara älskar Ceasar Millar , han är helt underbar ...

den andra klara jag inte av att se , vet inte varför redigt men de gå inte ....
 
Sv: Vad anser ni?

Jag tycker också att Ceasar är effektivare. Han hade inte tror jag som dagens program med flatten busat något utan mer tillrättavisat på en promenad och sedan bara pang på... Men visst den andra fick också resultat med flatten på den lilla valpen så var de lika med att ta kontroll över matskålen.
 
Sv: Vad anser ni?

Det beror på vad för slags hund du har och vem du är som ägare. Det finns sällan några svar som passar för var och en.
 
Sv: Vad anser ni?

hehe, en till som tittade på båda programmen i rad?? :P

jag håller med ovanstående. Ceasar Milan :D

Jag fick känslan med den svarta faten, i kvällens program, som skällde, hade det ist vart ceasar som var där hade det kanske vart mer effektivt??
 
Sv: Vad anser ni?

Cesar äröverlägsen alla, Fredrik är lite pinsam tycker jag...men den lilla blandrasvalpen var ju bara bedåååårande :love:
 
Sv: Vad anser ni?

Håller fullständigt med att Ceasar hade varit lite mer effektiv! Inte så mycket tjat med rösten! Han tom säger till i sina program att man inte ska tjata med rösten. :cool:
 
Sv: Vad anser ni?

Båda har bra saker att säga, kanske Millan något fler i mina ögon.

Sen kan jag reta mig på alla dessa "quick-fix", folk tror nog många gånger att det är verklighet då det är ett gammalt hederligt trick för att trycka ner en hundägares självförtroende i skorna.

Men båda sysslar med underhållning, punkt slut.
 
Sv: Vad anser ni?

Amen, då gillar jag Eva Bodfält.

Men hon har väl ingen egen tv show? :D

Victoria Stilwell är rätt reko tycker jag också. Fast jag blev rätt chockad en gång när hon lät en labbe snusa henne i fjaset hur länge som helst.."det är såhär hundar får information om oss"..Ah kul, but who cares?:crazy:
 
Sv: Vad anser ni?

Är det hon med ridstövlarna? För henne diggar jag också:D

Till TS, Ceasar tycker jag plockar fler poänger, den andra tycker jag mest är jobbig...
 
Sv: Vad anser ni?

Är det hon med ridstövlarna? För henne diggar jag också:D

Till TS, Ceasar tycker jag plockar fler poänger, den andra tycker jag mest är jobbig...

Ja, dominan, hahaha :D

victoria-stilwell.jpg
 
Sv: Vad anser ni?

*Kl*

Följer troget Cesar och nu igen Fredrik och kan bara hålla med övriga, gillar Cesar men inte Fredrik.

Dom övriga som nämns här i tråden, i vilka program och vilka tider hittar man dom?

LIA
 
Sv: Vad anser ni?

*Kl*

Följer troget Cesar och nu igen Fredrik och kan bara hålla med övriga, gillar Cesar men inte Fredrik.

Dom övriga som nämns här i tråden, i vilka program och vilka tider hittar man dom?

LIA


Barbro Börjesson har ett litet inslag i "Go kväll" som börjar kvart över 6 varje tisdag. När exakt hennes del i programmet böjar vet jag inte. Kanske halv sju?

Victorias program sänds nog inte längre?
 
Sv: Vad anser ni?

Dom är väl lika usla kålsupare båda två, förutom att CM har en läcker häck o hypnotisk röst.
VS har jag bara sett ingressen på ett program, där man filmade ett par Spaniels? Cockrar? som tilläts att upprepande gånger stjäla mat, mens de filmades, de måste ha lärt sig väldigt mycket av det.
 
Sv: Vad anser ni?

Men hur kan du döma ut programmet bara av att ha sett ingressen?:confused:

Har CM läcker rumpa? Nä det måste jag allt ta och kolla upp :rofl:
 

Liknande trådar

Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 815
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp