Vad använder man detta program till?

MidnightSoul

Trådstartare
116975639_424068551900432_2312130524222267566_n.jpg

Hittade det i exets mapp på min dator, har avinstallerat det. Men undrar vad han har använt det till.
 
CPU-Z är ett program med vars hjälp användaren kan se prestandan hos ett flertal komponenter som ingår i ett datorsystem.

Enligt Google.
 
Förmodligen precis det som står i beskrivningen, hålla koll på hur mycket av processorn/övriga komponenter som används av olika saker, vilka kärnor som gör tyngst jobb, vilka temperaturer den har under arbete, etc.
 
Förmodligen precis det som står i beskrivningen, hålla koll på hur mycket av processorn/övriga komponenter som används av olika saker, vilka kärnor som gör tyngst jobb, vilka temperaturer den har under arbete, etc.
E det inte sånt man ser i aktivitershanteraren?
 
Det är mao inget personövervakningsprogram eller något som är farligt verken för användaren eller datorn utan används enbart för att övervaka datorns olika komponenter och hur de arbetar. Är man inte intresserad av datorteknik är det mao ganska värdelöst.
 
Det är mao inget personövervakningsprogram eller något som är farligt verken för användaren eller datorn utan används enbart för att övervaka datorns olika komponenter och hur de arbetar. Är man inte intresserad av datorteknik är det mao ganska värdelöst.
Henche radering för mig inget jag använder.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 233
Senast: hastflicka
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 611
Senast: Mkb
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp