Vad är DU stolt över?

Jag är stolt över många saker faktiskt (när jag tänker på det ;) ). Jag är väldigt bra på att baka tårtor - det är jag stolt över. Jag börjar bli riktigt duktig på släktforskning - det är jag stolt över. Jag har utvecklats MYCKET i mitt yrke det här året - det är jag MYCKET stolt över. Jag (och maken) bytte ut de ruttna vindskivorna på verandan i höstas - det är jag jättestolt över. Vi är inte ens i närheten av att kunna snickra.... ;)

Jag blir bättre och bättre med åren på att kunna säga vad jag är bra på - DET är jag väldigt stolt över :) !!
 
I vanliga fall: Mitt jobb. Att jag gör faktisk, konkret nytta varje dag på jobbet. Att jag hjälper människor att klara sig igenom jättesvåra och farliga situationer.

Att jag har disciplin som ingen annan. Jag studerar på heltid på distans och håller ihop mitt schema så sjukt bra. Att jag kan bestämma mig för att göra något och bara gör det, inget trams, inget skjuta upp.

Min syster. Starkare än hela världen tillsammans. (@micaelathegreat :heart )

Att jag kom på världens bästa present till min man :D.
 
Min unge. Mitt hus och mina päron. Alla känner till dem och öser lovord.
Sen är jag stolt över min moster som är kommunalråd år jävla år ut in. Hon kunde visat dem fingret och legat på en divan i många år. Men bara kämpar på. Ibland är jag stolt över mig själv imte i tidningar, Men mima insaftser i radio är fanimej galna. Vilken rapp käft jag har. Min röst min saklighet och mitt lugn. Min hund är exemplarisk så klok och samarbetsvillig. Jag kan renovera och måla tavlor det blir kö över
 
Vad jag är stolt över, hmm..

Jag är nog stolt över mig själv att jag utvecklats och är den person jag är idag - omtyckt av många. Det i kombination att jag är stolt över mig själv att jag kan sätta svåra och kluriga backningar med långtradaren.
Jag minns fortfarande när jag skulle lära mig backa med släp första gången, var på väg att ge upp och bryta ihop totalt. Nu backar jag som jag inte gjort annat och det hänger även det ihop med min utveckling. I grund och bott är det utvecklingen jag gjort som jag är mest stolt över.
 
Ja jag stolt över att jag ändrat en del av en kommuns budget på ett sånt sätt att om de byter styre aldrig vågar ta bort det
Det handlar om att öppna fler sängplatser till hemlösa i kommunen
att de får gratis mat en gång på kvällen och kläderna tvättade när de sover av personal jag anställt helt vitt med riktiga jobb
Att jag satt i styrelsen för att öppna ett eget härbärge åt de sk tiggarna
Jag är stolt över de jag anställde med lönebidrag fick en marknadsmässig lön och att tre av dem kom in på arbetsmarknaden
jag är stolt över att jag startade en verksamhet i ett område med dödsskjutningar finns kavar och fodas
jag är stolt över att jag vågar sticka ut näsan och kalla kommunen för odugliga och kritiserat min egen arbetsgivare i pressen och att de tog det bra och lyssnade och berömde mig
Jag är stolt över att jag gjort så många lvm anmälningar och att de lyssnade på mig och att jag orkade gå på så möten hos soc som en motpart och att jag fick gehör
jag är stolt över att jag hade så saklig kritik mot andra aktörer som tem tex KRIS att de blev ifrågasatta och fick bara behålla endel av sina pengar och att jag vågade gå på massa möten hos dem och ifrågasatte dem
att jag blev kallad till brottdförebyggande rådet och fick dem att gapskratta mitt i debatten och blev erbjuden en plats
men i yrkeslivet är jag mest stolt över att de jag kämpade för blev arga för att mitt namn inte fick stå en buss i kommunen som många andra kämpande fick
Jag är stolt för min egen skull att jag stoppade där eftersom jag hade rusat in i en vägg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 468
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
597
Senast: tuaphua
·
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp