Vad är DU stolt över?

Jag är stolt över många saker faktiskt (när jag tänker på det ;) ). Jag är väldigt bra på att baka tårtor - det är jag stolt över. Jag börjar bli riktigt duktig på släktforskning - det är jag stolt över. Jag har utvecklats MYCKET i mitt yrke det här året - det är jag MYCKET stolt över. Jag (och maken) bytte ut de ruttna vindskivorna på verandan i höstas - det är jag jättestolt över. Vi är inte ens i närheten av att kunna snickra.... ;)

Jag blir bättre och bättre med åren på att kunna säga vad jag är bra på - DET är jag väldigt stolt över :) !!
 
I vanliga fall: Mitt jobb. Att jag gör faktisk, konkret nytta varje dag på jobbet. Att jag hjälper människor att klara sig igenom jättesvåra och farliga situationer.

Att jag har disciplin som ingen annan. Jag studerar på heltid på distans och håller ihop mitt schema så sjukt bra. Att jag kan bestämma mig för att göra något och bara gör det, inget trams, inget skjuta upp.

Min syster. Starkare än hela världen tillsammans. (@micaelathegreat :heart )

Att jag kom på världens bästa present till min man :D.
 
Min unge. Mitt hus och mina päron. Alla känner till dem och öser lovord.
Sen är jag stolt över min moster som är kommunalråd år jävla år ut in. Hon kunde visat dem fingret och legat på en divan i många år. Men bara kämpar på. Ibland är jag stolt över mig själv imte i tidningar, Men mima insaftser i radio är fanimej galna. Vilken rapp käft jag har. Min röst min saklighet och mitt lugn. Min hund är exemplarisk så klok och samarbetsvillig. Jag kan renovera och måla tavlor det blir kö över
 
Vad jag är stolt över, hmm..

Jag är nog stolt över mig själv att jag utvecklats och är den person jag är idag - omtyckt av många. Det i kombination att jag är stolt över mig själv att jag kan sätta svåra och kluriga backningar med långtradaren.