Vad avskyr du i vardagen?

AgentCarter

Trådstartare
Det är sällan allt i livet är roligt, men vissa saker är helt enkelt fruktansvärt tråkiga! Men jag har märkt att när man kommer utanför "städa-diska-dammsuga" tråkigheten dyker ganska udda saker man tycker är tråkiga upp.
Så vad är din tråkighet?

Min är att skala potatis! Är så tråkigt att jag dör! Kan ha att göra med att jag inte är så förtjust i kokt sådan:p
Försöker undvika att använda potatis bara för jag tycker att det är så tråkigt att skala den
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Jag skalar inte potatis utan vi äter med skalet på. Det är gott! Men jag tycker också att skala potatis är tråkigt.

Jag skulle nog säga att städa toa är tråkigast! Jag städar 13 toaletter på jobbet och det räcker och blir över så jag hatar att städa på min egen toalett.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Att hänga upp och ta ner tvätt. Speciellt när nån jävel har hängt upp skiten med klädnypor!!:arghh::devil:
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Göra matlådor utav rester av middagen (lunchen)! Helt fruktansvärt tråkigt!
Även handla mat vill jag inte göra..
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Tvätta fälgarna på bilen, speciellt om det är mycket ekrar eller mönster. Jag slarvtvättar alltid för att det är sååå tråkigt.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Jag skalar nästan aldrig potatisen, gör mest klyftpotatis/liknande och då är det ganska gott med skal på, tycker jag. (Och så är jag lat.)

Mina hatgöromål är att hacka grönsaker (t.ex. till tacos eller sallad) och att tömma återvinningen/kompostpåsen. Och att hänga in tvätten när den är ren!
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Allt som rör omvårdnad av bilen. Och pappersarbete. Men värst av allt; putsa fönster och hänga gardiner.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Diska ur mjölkskummaren! Har ens sån som vispar och värmer, den är så sinnessjukt tråkig att diska ur varje morgon eftersom den dessutom är krånglig att diska och därför "glömmer" jag ofta av det vilket gör min sambo galen...
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

KL

Tvätta är ganska "kul", men att hänga upp kläder på tork eller vika in det - :yuck:
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

*kl*

Köa! Vansinnigt tråkigt. Vad man än köar till. Uäääh.
Betala räkningar.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Allt som rör omvårdnad av bilen. Och pappersarbete. Men värst av allt; putsa fönster och hänga gardiner.

Jaaa! Putsa fönster...
jag flyttade hit 25 maj 2012 och har inte putsat fönstren än... :o

Än så länge ser jag ut och fläckar tar jag bort...
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Städa kattlådan och att gå ut med bajspåsarna jag använder till det orena som ska slängas, sjuuuukt tråkigt. Blir ofta att jag glömmer det innanför dörren och så luktar det unket när jag kommer hem och inser att jag glömde påsen på morgonen. Blä.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

En gång i tiden var det putsa fönster men det lejs bort så på första vidrighetsplats finner vi: damma
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Städa kattlådan och att gå ut med bajspåsarna jag använder till det orena som ska slängas, sjuuuukt tråkigt. Blir ofta att jag glömmer det innanför dörren och så luktar det unket när jag kommer hem och inser att jag glömde påsen på morgonen. Blä.

Har du testat Toa-lätt? Vi har det, mycket praktiskt! Det är papperspellets så man kan slänga allt som ska slängas direkt ner i toan! Hur smidigt som helst :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 457
Senast: Exile
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 604
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 908
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp