Vad betalar ni för internet och tv-abonnemang?

Tror mitt bredband kostar 309 kr i månaden, självklart egenköpt router så ingen månadsavgift för det. Sen har jag två simkort för trådlöst bredband som laddas med totalt kanske 500 kr per år. Betalar inte för några tv-tjänster och är inget jag saknar. Eventuellt att vi har någon månad med Netflix eller liknande när jag och sambon har semester.
 
Bahnhof 100/10 för 249 kr/mån
Bahnhofs TV-paket "Mellan" för 149 kr/mån
Sen tillkommer 85 kr/mån till den lokala fiberföreningen för själva anslutningen

TV-paketet kommer vi nog att säga upp, vi tittar väldigt sällan på TV i realtid så att säga. Sen har vi olika streamingtjänster för film mm, men det varierar litet grann. Just nu Netflix och Disney+ och kanske nåt mer.
Bredbandet 100/10 låter litet med dagens mått mätt men är inte begränsande på något vis för oss.
 
460 för Telia mobilt bredband upp till 30.
Enstaka tillfällen segar det sig, men vanligtvis får jag ut tillräckligt. Känner mig ändå lyckligt lottad som har ok mottagning till masten, finns de i närheten som knappt kan ringa telefonsamtal inomhus.

TV tittar jag bara på det som går att få gratis i datorn, dvs. public service och reklam. Har även ett delat login på min brors Netflix.
 
259/mån för 100/100 bredband. Köpte routern i startpaketet och det gick väl på 1200-nånting.

Mobilabonnemang 229kr/mån 5GB.

Har inga streamingtjänster eller annat extra.
 
500 för internet, är mobilt och ett datasim som ingår i mitt mobilabonnemang. Obegränsad data.
39 HBO
99 Netflix
59 amazon prime
och sen så har jag nån extra som jag byter typ hela tiden. just nu Discovery plus Som jag inte vet vad den kostar.
 
549:- för fiber 250/250 (Telia) och 49:- för basutbud TV (dito), sen har vi några extra TV-tjänster som varierar över tid men Netflix har vi nog "alltid" (har ingen aning om vad det kostar :o).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp