Vad betyder stjärnorna

Mina stjärnor är kvar trots att jag läst notiserna.

Screenshot_20190920-154655_Chrome.jpg
 
Min sista notis ligger det en stjärna på. Ligger kvar om jag läst och klickar jag på stjärnan så hamnar jag på inlägget...hmmm
 
Jag får stjärnor på alla mina notiser och de ligger kvar hela tiden.
 
Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.

Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande :) eller?
 
Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.

Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande :) eller?
Extremt störande! Det blir rörigt och tillför inget. Samma notiser byter ju färg, så stjärnan gör bara att det ser plottrigt ut.
 
Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.

Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande :) eller?
För mig som öppnar allt nytt i varsin flik och betar av men har haft lite svårt att se vilka notiser som är nya så är stjärnorna en skitbra förbättring :up:
 
Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.

Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande :) eller?
De är lite söta och förvirrande, någon nytta gör de inte.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp