Vad betyder stjärnorna

Fast dom ligger ju kvar på notiser som man redan läst?
Skulle vara lättare att tolerera om man förstod vad de betydde.
Ja det verkar vara viss fördröjning men sen försvinner stjärnan. Jag tror ändå att det är på nya notiser. Den finns ju på alla notiser i början.
 
Stjärnor? Vilka, var?
9FAC3634-D72E-405C-939F-E9900D0F1E36.jpeg


På ny notis. Men det behövs ingen stjärna, bakgrundsfärgen visar ju att notisen är ny.
 
Njae, på mina försvinner bakgrundsfärgen så fort jag kollat in EN ny notis. Då släcks alla och det är skitsvårt att se vilka man varit inne på.
Då hjälper ju inte stjärnorna, de försvinner innan jag hunnit beta av alla notiser. Med färgerna kunde man lista ut vilka man läst genom att sätta muspekarna över notiserna.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Mats E Djuse flyttade från Brunflo till Hudiksvall. Då tändes en stjärna som visat att den kommer att lysa långt in i framtiden. – Folk...
Svar
0
· Visningar
81
Kläder & Bli fin Försöker öppna en sk barnsäker flaska Clinique take the day off men jag får inte upp korken. Min sambo har lyckats men jag kan bara...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp