Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del II

Gjorde långpannebröd häromdagen och åt med rökt ost, kokt ägg, majonnäs och smörgåsgurka. Behövdes inget mer till middag sen :p
Kanske blir en sån macka till middag idag med. Eller lite pasta med pesto, får se vad jag är mest sugen på lite senare.
 
Idag ska jag och mamma luncha på ett ställe där menyn ser ut såhär :heart Spännande!

Åt där nyss för första gången och det var toppenbra, det var dock inte på en fredag, men fanns mkt vego då med!
 

Bifogade filer

  • 20190412_095901.jpg
    20190412_095901.jpg
    13 KB · Visningar: 69
Igår åt jag en Incredible burger från Garden Gourmet och den var supergod. Av en slump upptäckte jag sedan att den säljs i Sverige från Häksans kök. Äntligen finns det en del riktigt goda produkter här också.
 
Hjälp vad sugen jag blev på korv, makaroner och ketchup nu! :d Har inte ätit det på hundra år känns det som... Lämpligt nog har jag en massa aktiviteter inplanerat hela dagen imorgon och vet att jag kommer komma hem trött, hungrig och med noll ork till matlagning, perfekt ursäkt att stilla denna plötsliga craving :D

Det är så himla gott! Och enkelt :)
Ville egentligen ha mos, men tar ju hundra år att koka potatis 😑
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
851
· Visningar
29 363
Senast: Blyger
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: Acto
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
2 896
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp