Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Ikväll gjorde jag en massa färssås. Hade rotselleri, morot och rött vin i, till det veganost.
20210409_193529.jpg
 
Jag hade planer men min vintersallat blev uppäten av sniglar och sen orkade jag inte sådda inomhus och plantera ut när det var -15 :laugh: Nästa år! Fast jag har ju ätit svensk *sallad* (det vill säga kålkålkål :D )
Jag har fuskat, köpte via reko länge, sedan har min lokala butik haft 4 olika sorter som är svenska och nu är jag tillbaka på reko igen så lokal sallad :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 898
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 445
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 047
Mat Jag är allätare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstår vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mån det går utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 844
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp