Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Lunch :d
 

Bifogade filer

  • 20200808_115644.jpg
    20200808_115644.jpg
    237,6 KB · Visningar: 60
”Torsk” med Ă€gg- och persiljesĂ„s. Jag gick bet i butiken pĂ„ ”fisk”förslagen sĂ„ bestĂ€mde mig för att köra pĂ„ quorn Ă€ndĂ„, en köttĂ€tare sa att torsk kan ersĂ€ttas med kycklingfilĂ© och steget dĂ€rifrĂ„n till quornfilĂ© kĂ€ndes inte sĂ„ stort. Jag har ju aldrig riktigt Ă€tit nĂ„t av det sĂ„ har inte sĂ„ bra egen uppfattning. Det blev bra! Gott. Kul att laga mat igen, jag har Ă€tit snabbmakaroner och ost i en vecka :p
B4FB2E27-1B7E-47D0-9CC9-2EBD17836DCF.jpeg
 
Gud ja, en hel limpa bröd möglade för mig pÄ bÀst före-dagen :cautious: hÄller mig till knÀckebröd och smÄhandlar kylvaror för att hinna Àta upp.

Men vad trÄkigt :(.

Bra att göra sÄ!

Jag tÀnkte inte pÄ rötmÄnaden nÀr jag handlade sist, men brukar inte handla nÄ jÀttestora mÀngder ÀndÄ tack och lov. Men har mycket mat hemma för att vara jag just nu, men hoppas det ska gÄ Ät och gÄ bra, hatar att kasta mat.
 
AlltsĂ„ mĂ„ste bara ge Huel en liten stjĂ€rna hĂ€r. Veganskt tom sĂ„ det passar in och Ă€r ett jĂ€ttebra mellanmĂ„l. Gör det som en mousse med bĂ€r i, enkelt att ta med och fungerar fint i rumstemp. RĂ€ddat mĂ„nga trĂ€ningar och stalldagar. Ätit det ett par tillfĂ€llen som enda lunch och middag nĂ€r jag varit borta heldagar och det höll mig mĂ€tt och glad Ă€ven dĂ„.
 
NĂ„n som testat yipins friterade tofu? Älskar deras rökta och friterad lĂ„ter gott men nĂ€r jag tittade pĂ„ den blev jag skeptisk till konsistensen och köpte inte.
 

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat nÄgon form av kickoff fre-lör. Det Àr med lite förelÀsningar och gemensam middag fre kvÀll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 917
Senast: Cattis_E
·
SamhÀlle I trÄden om religion togs det upp att det var fel att vÄrden erbjöd samtalsstöd till patienter hos en prÀst nÀr kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 506
Senast: Enya
·
HÀstmÀnniskan Hej, Jag vet att det finns mÄnga trÄdar om detta men av de som jag hittat Àr det mÄnga inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081
Mat Jag Àr allÀtare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstÄr vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mÄn det gÄr utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 865
Senast: sthu
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp