Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

IMG_20210825_155643.jpg

Massor med olika röror och grejer, precis som jag vill ha det!
 
Har tinat upp vegokebab i kylen inatt.
Aldrig ätit kebab förut så vet inte, ska man äta den som den är eller med typ pasta till?
Pasta är det jag har hemma fast det kanske blir för mycket mat då, kebaben är på 400 g tror jag.
 
Har tinat upp vegokebab i kylen inatt.
Aldrig ätit kebab förut så vet inte, ska man äta den som den är eller med typ pasta till?
Pasta är det jag har hemma fast det kanske blir för mycket mat då, kebaben är på 400 g tror jag.
Jag har ätit bulgur, soyghurt och sallad till när jag ätit vegokebab. Det tycker jag passar bättre än pasta.
 
Har tinat upp vegokebab i kylen inatt.
Aldrig ätit kebab förut så vet inte, ska man äta den som den är eller med typ pasta till?
Pasta är det jag har hemma fast det kanske blir för mycket mat då, kebaben är på 400 g tror jag.

Jag brukar göra klyftpotatis till, nån god sås och så sallad. Så gott!
 
:eek: Är det detta som är den berömda svenska gräddsåsen?? Jag hade ingen aning! Jag har bara ätit den i skolmatsalen och kommer ihåg att jag gillade den men det var ju jättelängesen så jag har nog glömt hur den faktiskt smakar:laugh:
Det är en typisk gräddsås. Normalt äta den kanske inte till pasta kanske, men var det gott måste jag prova!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 814
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 189
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Mat Jag är allätare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstår vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mån det går utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 789
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp