Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Någon som provar bärta? Svenskt, vego och verkar hur gott som helst. Men är det?

Inte provat än, men sugen på å prova denna (finns kanske bara denna iofs? Eller flera olika produkter?)
 

Bifogade filer

  • 20200720_181829.jpg
    20200720_181829.jpg
    36,3 KB · Visningar: 64
Kul! Hur är konsistensen? Vad har du provat? Jag har hittat på citygross nu men lite osäker.
Jag provade förra sommaren hos en kompis i Blekinge, då fanns de bara att köpa där (görs tydligen där). Det var då en större bit som vi skar filéer ur om jag minns rätt. Minns inte konsistensen men den var inte seg på något sätt för då hade jag kommit ihåg det. För mig att den var väldigt lagom, inte mosig och inte seg. Vi åt det med potatisgratäng och sås 😊
 
Den vegetariska rätten fruktsallad. Jag bara pallade inte att laga mat efter träningen, brukar ha lite hummus eller liknande i kylen vid akut hunger, men nu blev det bara äpple, nektarin, apelsin, och banan i en skål. Gott i alla fall! :love:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 812
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 181
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Mat Jag är allätare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstår vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mån det går utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 784
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp