Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

Skulle bjuda bästis på burgare:
20211207_180018.jpg
 
Gluten och sojafri vegansk kyckling, vad är bäst? Jag vill alltså ha kycklingstrukturen (kunna se fibrerna), ska användas i sallad kall och i sås varm. Åt en sojabaserad som en vän hade med och den var riktigt bra men just soja…. :cautious:
 
Vaa? Jag tinar alltid i vattenbad. 🤔 Jag har iofs ägg i och ströbröd om jag ska göra burgare. Ända jag märkt är att det måste vara helt tinad.
Använder du formbar färs?
Tinad behöver den vara, men inte uppvärmd. Men om det fungerar ändå för dig här du nog inte haft så varmt vatten eller så är det äggen som gör det. Eller tur. 🙂
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 555
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 221
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp