Vad finns det för hästpoddar?

FadeAway

Trådstartare
Har nyligen börjat lyssna på ridsportspodden och tycker den är strålande bra. Men vad finns det mer.

Häst testat hästpodden men det var inte min kopp te. Det blev för mycket annat som inte rörde ridsport som deras hundar, skriva dagbok, hantera sorg, spotify, diverse politik, valsafari etc. Detta på bara två avsnitt.

Men det måste ju finnas fler intressanta poddar? Eller?
 
Jag gillar pälspodden, det är agria. Dom har några hästrelaterade avsnitt som varit bra! Men har också försökt leta mera hästpoddar!
 
Men det är ju miljoner avsnitt där... Du behöver inte leta nya poddar förrän nästa år 😁

Hmm nu vet jag inte om jag är rätt ute men jag kollade upp ridsportspodden nu och hittade totalt 37 avsnitt. Det har räcker nog inte månaden ut. Jag morgonpromenixar runt två timmar så jag bränner avsnitten snabbt. :)
 
Hmm nu vet jag inte om jag är rätt ute men jag kollade upp ridsportspodden nu och hittade totalt 37 avsnitt. Det har räcker nog inte månaden ut. Jag morgonpromenixar runt två timmar så jag bränner avsnitten snabbt. :)

Å herregud nä då räcker det nog inte 😁
 
Ryttarinspiration aka Johanna Lassnack har ju oxå några slags poddar eller var det är med olika ryttare. Har inte kollat så noga.
 
thehorse.com har många och informativa poddar! Man får dock lyssna via hemsidan. Finns både längre avsnitt på runt en timme och frågor till veterinär på ett par minuter.
 
Horse radio Network! Ladda ner appen så finns det massor att lyssna på, dock engelska. Rekommenderar dressage radio show om man är dressyrnörd :)
 
Har nyligen börjat lyssna på ridsportspodden och tycker den är strålande bra. Men vad finns det mer.

Häst testat hästpodden men det var inte min kopp te. Det blev för mycket annat som inte rörde ridsport som deras hundar, skriva dagbok, hantera sorg, spotify, diverse politik, valsafari etc. Detta på bara två avsnitt.

Men det måste ju finnas fler intressanta poddar? Eller?
Häst och ryttare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag känner mig less och låst. Jag vill göra något annat med mitt liv men vet inte var jag ska börja. Helst hade jag velat jobba inom...
2
Svar
30
· Visningar
2 758
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 456
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 749
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp