Vad för torrfoder kör du?

Jag hämtade hem en tremånaders kisse för några dagar sedan, och planen är att ge Bozita torrfoder + våtfoder. Jag jobbar i butik som säljer en hel del kattfoder och sett till pris och sammansättning är Bozita ett riktigt trevligt foder! Hög andel svenskt kött och det finns många helt vete och spannmålsfria alternativ att välja mellan :)
 
Mina äter mjau torrfoder (den med köttsmak). Har även testat prima cat vilket dom åt en stund men vägrar äta nu.
Blötmat får dom väldigt sällan
 
Mina får mjau torrfoder, har en gammeltant på 14 år och en kissunge. Blötmat 1 ggr/år och det är på julafton 🤶🏻😻
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: Nikan
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 908
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp