_Peplis_ Trådstartare 5 Apr 2005 #1 har ni i terrängen?? gummi? flipflap? neoprene. osv? Alla skriver ju bara New skydd+boots. definiera
N Nyrelski 5 Apr 2005 #3 Sv: Vad för boots Gummi med en "knöl" i karleden så de inte vrider sig. Kardborrknäppe, hittade inga med annat men de här fungerar bra!
Sv: Vad för boots Gummi med en "knöl" i karleden så de inte vrider sig. Kardborrknäppe, hittade inga med annat men de här fungerar bra!
F fio. 5 Apr 2005 #4 Sv: Vad för boots Ingen aning dom är i konstläder och "randiga" med kardborreknäppning dom som jag har just nu, annars brukar det vara sådana där eventboots.
Sv: Vad för boots Ingen aning dom är i konstläder och "randiga" med kardborreknäppning dom som jag har just nu, annars brukar det vara sådana där eventboots.
Kissing Spine 5 Apr 2005 #6 Sv: Vad för boots Jag har mjuka skydd som inte skaver från Börjes tror jag... Och några som heter typ global nånting som jag köpt på odal med kardborreknäppning
Sv: Vad för boots Jag har mjuka skydd som inte skaver från Börjes tror jag... Och några som heter typ global nånting som jag köpt på odal med kardborreknäppning
T tant agda 5 Apr 2005 #7 Sv: Vad för boots e typ i neoprene tror ja, me konstläder utanpå......inte världens bästa, men snart är dom helt strimlade och då köper jag några bättre.....
Sv: Vad för boots e typ i neoprene tror ja, me konstläder utanpå......inte världens bästa, men snart är dom helt strimlade och då köper jag några bättre.....
Mitrolle 6 Apr 2005 #8 Sv: Vad för boots Vanliga gummi med kardborr har jag haft när jag hoppat terräng. Tejpar dem noga
F fio. 12 Apr 2005 #12 Sv: Vad för boots LenaH skrev: Styleboots använder jag. Klicka för att se mer... Snobb