Bukefalos 26 år!

Vad fort det går *Bilder*

J

jojjo_blondin

Va fort det går när dom blir stora. Har lite mer än ett år gamla katter...

Emerson

Nu

Shelly

Nu

J

jojjo_blondin

glömde skriva att emerson är hane och shelly hona. dom var lika stora när dom var små men nu är mereson MKT större.

Jättesöta!! Undrar hur mina sötnosar Svante och Ozzy ser ut om ett år. De är ju fortfarande bäbisar, bara 4 månader!! :)

Vilka fina katter du har :) Har kull kattungar hemma nu och de växer så det knakar, snabbt går det.

B

**BORTTAGEN**

Jättefina är dom...

ag tycker att kattungar är söta, men de är inte hälften så underbara som en värdsvan, vuxen katt :love: :love:

J

jojjo_blondin

tack så jätte mkt allihop :D :bow: d har gått så himla fort asså.. den ena (ljusgråa) e lite(mkt! enligt mej) överviktig då han bara sover och äter hela dagarna.. har bytt te ett smalare foder men vi vill ju inte svält den andra..:( blir svårt när man har två som e så olika..

R

REFUSE

Sv: Vad fort det går *Bilder*

Det gick jättefort att bli stor för min kissekatt också, Kiwi heter hon. Jag fick henne för ca. ett år sedan, men det känns inte alls som om det va så längesen. =)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej Buke! Jag skulle behöva tips på vad man skulle kunna sätta upp för att hindra katt från att gå ut på balkongen. Har inglasad balkong...
Svar
17
· Visningar
1 833
Katthälsa Hej! Imorse kräktes ena katten upp all frukost och i den hittade jag en mask... :yuck: Efter lite googling är jag säker på att det är...
Svar
6
· Visningar
626
Katthälsa Hej. Vi behöver lite hjälp med fodertips till min mammas katter. Utekatter 8 & 12 år. Den äldre har problem med att hon kräks ofta och...
Svar
2
· Visningar
553
Katthälsa Hej! Som rubriken säger så har vår kattmamma som för ca 3 veckor sedan gött en kull på 3 små söta, under natten flyttat ut alla ungar...
Svar
13
· Visningar
1 614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Traumatisk bindning
  • Bänkskiva i kalksten
  • Vårföräldrar 2018 del 3

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26