Vad fort det går *Bilder*

J

jojjo_blondin

Va fort det går när dom blir stora. Har lite mer än ett år gamla katter...

Emerson

Nu

Shelly

Nu
 
glömde skriva att emerson är hane och shelly hona. dom var lika stora när dom var små men nu är mereson MKT större.
 
Jättesöta!! Undrar hur mina sötnosar Svante och Ozzy ser ut om ett år. De är ju fortfarande bäbisar, bara 4 månader!! :)
 
Vilka fina katter du har :) Har kull kattungar hemma nu och de växer så det knakar, snabbt går det.
 
Jättefina är dom...

ag tycker att kattungar är söta, men de är inte hälften så underbara som en värdsvan, vuxen katt :love: :love:
 
tack så jätte mkt allihop :D :bow: d har gått så himla fort asså.. den ena (ljusgråa) e lite(mkt! enligt mej) överviktig då han bara sover och äter hela dagarna.. har bytt te ett smalare foder men vi vill ju inte svält den andra..:( blir svårt när man har två som e så olika..
 
Sv: Vad fort det går *Bilder*

Det gick jättefort att bli stor för min kissekatt också, Kiwi heter hon. Jag fick henne för ca. ett år sedan, men det känns inte alls som om det va så längesen. =)
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
7
· Visningar
219
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 427
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Malla blir 15 år och börjar tappa i vikt. Hon är frisk i övrigt. Hon äter mjau torrfoder men jag tänker att jag behöver ge henne något...
2
Svar
27
· Visningar
1 705
Övr. Katt Fick igår hem en 9 månaders hankatt. Supersnäll och social. Men "gamla" katt gillar verkligen inte honom utan fräser och morrar så fort...
Svar
9
· Visningar
865
Senast: MimmiX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp