Vad ge i 40-årspresent?

sthu

Trådstartare
Min man fyller 40 om en månad ungefär.
Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom!

Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så många andra hobbies.

Han har pratat om en ny systemkamera eller ett nytt objektiv till den gamla kameran. Jag känner mig negativ och tråkig, han använder aldrig kameran.. Det känns som han skulle ha mer nytta av en ny telefon med bra kamera.

Men jag vet inte. Vad kan jag hitta på till honom?
 
Min man fyller 40 om en månad ungefär.
Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom!

Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så många andra hobbies.

Han har pratat om en ny systemkamera eller ett nytt objektiv till den gamla kameran. Jag känner mig negativ och tråkig, han använder aldrig kameran.. Det känns som han skulle ha mer nytta av en ny telefon med bra kamera.

Men jag vet inte. Vad kan jag hitta på till honom?
En upplevelse för er två? En övernattning på något mysigt ställe med god middag, en fantastisk frukost och någon trevlig aktivitet som ni inte gjort tidigare.
 
En upplevelse för er två? En övernattning på något mysigt ställe med god middag, en fantastisk frukost och någon trevlig aktivitet som ni inte gjort tidigare.
Jaa, vi åker till usa om dryga två veckor. Det blir en kombinerad present till oss båda. Vet inte vad jag skulle hitta på mer..
 
Jaa, vi åker till usa om dryga två veckor. Det blir en kombinerad present till oss båda. Vet inte vad jag skulle hitta på mer..
En härlig måltid eller speciell aktivitet när ni är där, eller någon souvenir/sak ni springer på som du ser att han vill ha men inte skulle unna sig själv?
 
Flygvapenmuseum i Linköping? I alla fall om ni inte har varit där nyligen, det förändras ju inte så mycket från år till år. Lunchen där är superbra! Och så en middag i Linköping innan hemresa, eller en mysig övernattning om ni vill unna er extra mys.
 
Kolla om det finns något flygmuseum eller liknande i närheten av dit ni ska i USA. :)
Jag har varit här, det var superintressant även om jag inte är jätteintresserad av flygplan, det finns guidade turer på olika rymdcenter också, t.ex. Cape Canaveral.
 
Flygvapenmuseum i Linköping? I alla fall om ni inte har varit där nyligen, det förändras ju inte så mycket från år till år. Lunchen där är superbra! Och så en middag i Linköping innan hemresa, eller en mysig övernattning om ni vill unna er extra mys.
Vi var där förra året.
 
Kolla om det finns något flygmuseum eller liknande i närheten av dit ni ska i USA. :)
Jag har varit här, det var superintressant även om jag inte är jätteintresserad av flygplan, det finns guidade turer på olika rymdcenter också, t.ex. Cape Canaveral.
Han har redan sett ut ett par hållpunkter med flygplan och museum :D
 
I Karlskoga finns det typ en klubb för folk (mest vuxna män) som kör segelbåt, fast inne i badhuset. Kanske finns nära er? Jag kanske är helt ute och cyklar, men tänker att det kan vara kul att prova något nytt men ändå ”liknande”.
Det ser rätt kul ut när de tävlar med de radiostyrda segelbåtarna, med stora fläktar och sådär!
 
I Karlskoga finns det typ en klubb för folk (mest vuxna män) som kör segelbåt, fast inne i badhuset. Kanske finns nära er? Jag kanske är helt ute och cyklar, men tänker att det kan vara kul att prova något nytt men ändå ”liknande”.
Det ser rätt kul ut när de tävlar med de radiostyrda segelbåtarna, med stora fläktar och sådär!
Finns tyvärr inget sånt i närheten. Han är intresserad av rc i stort och har sysslat med segling så båt vore defintivt intressant!
 
I Karlskoga finns det typ en klubb för folk (mest vuxna män) som kör segelbåt, fast inne i badhuset. Kanske finns nära er? Jag kanske är helt ute och cyklar, men tänker att det kan vara kul att prova något nytt men ändå ”liknande”.
Det ser rätt kul ut när de tävlar med de radiostyrda segelbåtarna, med stora fläktar och sådär!
Innan jag kom till "radiostyrda" såg jag framför mig att det var segelbåtar som männen satt i och seglade... :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 861
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 840
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 521
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 781
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp