Vad gör en hingst intressant?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu blev det förvirrat. Jag svarade "topp 10 hingstar". Då syftade jag inte på WBSFH rankningen utan hingstarnas förärvning. Sen fick jag svar om att de har 10000tals avkommor och det förstår jag inte problemet med.

menar du att de vi kallas "avelsmatadorer" har den titeln oförtjänt?
Nu försöker du prata bort din blottade okunskap. Du svarade på ett inlägg som handlade om Warsteiners placering på WBSFHs lista.
 
Orkar inte. Om jag skriver om vilka mina egna erfarenheter av dig är (det innefattar tyvärr värre saker än dåligt temperament), skulle du tycka att det var ok?

... Vi är på ett forum gjort för diskussioner? Så det är klart det är ok. Sunt förnuft att veta skillnaden på diskussion och malignt påhopp. If you can't handle the heat, get out of the kitchen.
 
Du själv märkte/försökte prata bort mina ord, genom att kommentera mitt ordval "misstänkliggöra" t ex.

Jag tycker att det ofta dryftas fantasier och påståenden som gränsar till förtal här på buke. När man påpekar det så blir man ofta påhoppad av en flock bukefalister som är vana att stå oemotsagda. På facebook är folk iaf oftast inte anonyma (vilket gör att de åtminstone skämmer ut sig själva med sina okunniga inlägg, även om de kanske inte förstår det själva).

Självklart var det bra att @Verbena förklarade läget, men tråkigt att det behövdes.

Jag håller helt med om att folk på fejjan och här har väldigt olika attityd. Vissa är trevliga på fejjan och väldigt mästrande när de är anonyma.

Det är ju också uppenbart vilka som känner varandra IRL och håller varandra bakom ryggen och vilka som smörar för vilka både här och på andra forum.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jättefint inslag med Paddy Fanning, Churchmount sheepdogs, och hans jobb med får och hundar. Han förklarar bra, Bruce och Jim gör ett...
Svar
18
· Visningar
865
Senast: Wenniz
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 615
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp