Vad gör han? Svara fort! :)

E

Elvis

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Hmm... ????? Jag har en hankatt (kastrerad) på snart nio höstar :)! Ibland ställer han sig mot till exempel mitt ben eller väggen, med svansen mot. Och bara skakar, så hela svansen vibrerar.... :crazy: Vad gööööör han? Är det revirmarkering? Och utsöndrar han ngt trots att han är kastrerad? Mkt tacklsam för svar!
 
Ja, det är samma beteende som katter som strilar, så länge han bara "visar beteendet" är det ju ingen fara... Det finns både kastrater och honor som markerar.
 
Min sambo såg vår honkatt göra detta, men hon "duschade" ut nåt (utomhus). Såg ut som revirmarkering.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 035
Senast: Dopy
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 239
Senast: Trissa
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 297
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 752
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp