Vad gör jag nu?

Sv: Vad gör jag nu?

Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig! Bor tyvärr inte i närheten, annars hade jag gjort det.

Lycka till i alla fall! :)
 
Sv: Vad gör jag nu?

Hej!

PMa adressen till mej så ska jag se om jag kan ta mej dit (har ingen bil, men är det i närheten av buss/tåg är det inga problem). Kan ju vara "skoj" med en liten utflykt, kanske..

/ Lavinia
 
Sv: Vad gör jag nu?

Tack för erbjudandet, har en som redan fått alla uppgifterna som behövs, väntar på när det skall göras.

Tack ändå
 
Sv: Vad gör jag nu?

Hoppas det löser sig för dig.

Jobbigt med struliga personer som aldrig får ändan ur vagnen.
 
Sv: Vad gör jag nu?

Hejhej, har följt tråden från att den startades. Hur går de? Hoppas de får ett bra slut tullslut. MVh D
 
Sv: Vad gör jag nu?

Fick precis sms från lil-sis & Lavinia.

Pappret är påskrivet & dom slänger det på lådan så jag kan fylla i mina uppgifter & äntligen få genomfört ägarbytet, så fölet kan bli registrerat.
:bump::bump::bump:

Ni är verkligen guld värda :love::bow:

Fy fan rent ut sagt vad glad jag är nu....
 
Sv: Vad gör jag nu?

Vad skönt att det ordnade sig! Vilken tur att Buke finns.

Men vad sade hon egentligen?
 
Sv: Vad gör jag nu?

I telefon igår när jag aviserade bukefalisternas ankomst så skyllde hon på att hon varit allvarligt skadad, därav det inte blivit av med papperna. :grin:

Skit samma, dom är påskrivna & är på väg ned till mig, det är huvudsaken. :D
 
Sv: Vad gör jag nu?

I telefon igår när jag aviserade bukefalisternas ankomst så skyllde hon på att hon varit allvarligt skadad, därav det inte blivit av med papperna. :grin:

Skit samma, dom är påskrivna & är på väg ned till mig, det är huvudsaken. :D

Gipsad från topp till tå då eller? ;)
 
Sv: Vad gör jag nu?

I telefon igår när jag aviserade bukefalisternas ankomst så skyllde hon på att hon varit allvarligt skadad, därav det inte blivit av med papperna. :grin:

Skit samma, dom är påskrivna & är på väg ned till mig, det är huvudsaken. :D

Aha, hon var säkert i koma då eller hade brutit alla fingrar förstår jag. :p
Skönt med avslut iaf.
 
Sv: Vad gör jag nu?

Såg att ägarbytet är gjort, så skönt :D

Hoppas registreringen att fölet går smidigt!
 
Sv: Vad gör jag nu?

Såg att ägarbytet är gjort, så skönt :D

Hoppas registreringen att fölet går smidigt!

Otroligt skönt.
Ska bara bli klok på var han skall reggas.
SH säger nej, PRE föreningarna får inte längre regga korsningarna.
Knivigt..

Men hälften är fixat iallfall :bump:
 
Sv: Vad gör jag nu?

Fick syn på tråden nu och följde den slaviskt mellan sidorna.

Oerhört skönt att det ordnat sig i a f med den tyngsta biten.

Man blir lite rörd av ditt engagemang för hästarna och givetvis också för de underbara Bukefalisterna som ställde upp för dig!

Lycka till!
 
Sv: Vad gör jag nu?

Hej har inte varit på buke de senaste månaderna såg nu denna trevliga tråd!
Personen det handlar om är mig den såkallade vännen!

I slutet på april Blev jag allvarligt brännskada och har fortfarnde ganska svåra sviter efter detta!

Jag var som jag talat om för trådstartaren inne på sjukhus för detta då detta var en 3dje gradens brännskada över rygg och röv! Som alla som brännt sig vet hur ont en 1 gradens brännskada känns!

Så jag har varit allvarligt skadad ja milt sagt, plus svåra infektioner vilket är ganska vanligt vid så djupa bränn sår!

I allafall skickade jag i väg papper som tydligen inte nådde mottagaren!!!!!!

Även en rekomenderad försendelse!!!! Som enligt posten var levererad!

Alltså har någonstanns på vägen gått fel och antagligen hamnat hos fel person!!!!!!!!!!!

Vilket händer inte allt för sällan i post gången tyvärr!!!!!!!!!!!!!

Inga ursäkter eller undanflykter från min sida men lite fakta kanske!!!!

Jag har aldrig begärt en krona för salupengarna på hästarna det sa jag redan från början att Trådskaparen skulle ha, jag ville även ge henne fölet som tack för hjälpen men kan förstå att hon inte kunnde ta emot det!! Hade jag försökt blåsa någon så hade jag knappast vare sig erbjudit fölet i gåva eller tyckt att hon faktiskt ska ha alla pengarna!

Jag värdesätter hennes hjälp väldigt högt trotts det som skrivits om mig så kommer Sprit alltid vara en stjärna i mitt register!

Och för er som inte vet något om brännskador så kan jag informera att jag heller brytter både fingrar och ben än har den här skiten, för jag kommer alltid ha ont och får ett ärr som inte är av den här världen!

Tack för att du tagit hand om min häst numer dina hästar!!!!
 
Sv: Vad gör jag nu?

skulle vara lättare att läsa utan alla tusen utropstecken. Olyckor händer ju tyvärr, men som jag förstått det så har TS fått dras med hästarna rätt länge innan hon fick iväg dom?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 712
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 661
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 501
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp