Vad gör man en midsommaraftonsnatt i Göteborg?

Riley

Trådstartare
Jag inser att jag förmodligen kommer att spendera hela min midsommarafton på en buss till Göteborg, och sedan den efterföljande natten i sagda stad. Tänker att det kanske varit lite fint att göra något annat än att sitta på ett hotellrum och stirra på mobilen i väntan på morgontåget, så frågan lyder alltså som den i rubriken:

Vad gör man på midsommarnatten i Göteborg? Händer det något särskilt, eller ska man bara satsa på att hänga på någon nattklubb till stängningstid (och i sådana fall vilken?)?
 
Sv: Vad gör man en midsommaraftonsnatt i Göteborg?

Häng med Elliott vet jag :p

Haha nej men, jag kan tänka mig att om det är nice väder är det säkert mysigt att hänga på liseberg ett tag? Nu är det ju, ja, mest mys, utgång har jag tyvärr dålig koll på :/
 
Sv: Vad gör man en midsommaraftonsnatt i Göteborg?

ATT jag inte tänkte på det!!

Nej men min tåg/buss/whatever kommer dit så pass sent att jag inte hinner till Liseberg innan de stänger. Om jag nu får för mig att flyga istället vore det ju dock en idé! Men än så länge utgår jag ifrån att SJ och Swebus är mina ekonomiska bästa vänner.

Det är fint att de enda ställena man känner till i varje stad är spelställen och konsertarenor, haha.
 
Sv: Vad gör man en midsommaraftonsnatt i Göteborg?

Sålänge han får veta att jag inte är i närheten är han säkert på ;)

Hoppas du får lite vettigare tips än mina nu också!
 
Sv: Vad gör man en midsommaraftonsnatt i Göteborg?

Haha, men vad fan skulle jag få ut av det umgänget liksom, vi har träffats en gång och jag lär ju inte sitta där och tycka att han är en sådan fantastisk kortsint och överseende och trogen människa och hejsan hoppsan vad trevligt.
angel.gif


Och det ÄR ju inga fel på ett hotellrum heller. Men fan, en öl eller två på midsommarafton hör ju liksom till. Jag SKULLE visserligen kunna åka till Oslo och se Kaizers på VG-lista, men eftersom det = max två låtar som jag gissar blir Hjerteknuser och den där skitlåten från Vol. III, samt ett ännu dyrare hotellrum i norska kronor, så... nä.
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
14 276
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp