Vad gör man med en robotdammsugare som tror att den är en hund?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter Robbans framfart så hittade jag en av mina foppatofflor i köket. Förflyttad från hallen, ca 10 meter o en 90 graders böj.
:D Vad kommer här näst?:nailbiting:
 

Min robotdammsugare brukar bli påhoppad av katten och sen jagar den honom. :nailbiting:

Den står på laddning under kattens fönster så ibland när han hoppar ner så lyckas han starta den. Katten ser alltid extremt förolämpad ut över att den har mage att ”jaga” honom.
 
Min robotdammsugare ville bli fälttävlansdammsugare. Den plockade fram en bok om terrängträning (jag erkänner; den låg väl på golvet, vid någon annan trave böcker), och sen försökte den hoppa bank (dvs trappa) men där blev den stående. Jag tyckte nästan lite synd om den. Det är inte lätt med stora drömmar. :cry::)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 628
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok som låg i samma påse som cricutgrejerna. Men jag undrar var standardgripskärmattan till cricuten är... får leta ett tag till. Som tur är...
Svar
1
· Visningar
288
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 098
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp