Vad gör ni när ni har absolut *inget* att göra?

Baka, måla, måla naglarna, göra en hårinpackning, gå ut o gå, åka till vandringsled, tvätta/dammsuga bilen, plantera/köpa blommor, måla om en hylla o göra fint hemma, köpa nån god mat o laga/gör matlådor typ 🙂
 
Ja, som rubriken lyder. Vad gör ni när ni har absolut  ingenting att göra för dagen? När ingen vän/familjemedlem kan ses, (medryttar/)hästen är ledig, sambon är iväg, energin tryter, men man inte vill sitta inne och uggla i soffan hela dagen? :bag:

Som ni kanske listat ut är jag precis i den situationen jag beskrivit ovan :D vad gör ni med sådana dagar? Ge mig inspiration! Har bil, kan spendera lite pengar, och jag har en katt jag kan ta med på tur. Men jag vill inte röra mig för mkt pga orimligt trött :angel:

Jag har suttit ute på altan halva semestern och gjort precis ingenting. Det är hur skönt som helst! Däremellan har jag kört mc utan något speciellt mål bara för att vädret är fint. Då har jag åkt till diverse caféer och fikat. Men altanen har verkligen varit min plats den här sommaren och ibland har jag tagit med datorn ut och suttit och spelat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 351
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 273
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 457
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp