Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag Planerar min resa till spanien nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra där nu när jag ska åka.
Finns mycket trevligt att göra på mallis, speciellt för dig som vill fotografera. Så här års måste det vara jättevackert!
Även om det troligen är lite kallt i vattnet så finns det små fina stränder på den västra sidan där man kan vara nästan ensam eftersom det är så bökigt att ta sig dit, antingen egen båt eller långa serpentinvägar. Generellt tycker jag att bergtrakterna i väster är vackra och ofta bjuder på fina utblickar och spektakulär vägutformning.
Finns ett kloster med botanisk trädgård i Lluc.
Många cyklar, både i bergen och på slätten.
Cap Formentor som är en fyr längs ut på en klippa är kanske inte så mycket värt besöket som vägen dit. Men vid klart väder lär man kunna se över till Menorca. Om du inte hyr bil så ordnas det säkert bussturer.
 
Finns mycket trevligt att göra på mallis, speciellt för dig som vill fotografera. Så här års måste det vara jättevackert!
Även om det troligen är lite kallt i vattnet så finns det små fina stränder på den västra sidan där man kan vara nästan ensam eftersom det är så bökigt att ta sig dit, antingen egen båt eller långa serpentinvägar. Generellt tycker jag att bergtrakterna i väster är vackra och ofta bjuder på fina utblickar och spektakulär vägutformning.
Finns ett kloster med botanisk trädgård i Lluc.
Många cyklar, både i bergen och på slätten.
Cap Formentor som är en fyr längs ut på en klippa är kanske inte så mycket värt besöket som vägen dit. Men vid klart väder lär man kunna se över till Menorca. Om du inte hyr bil så ordnas det säkert bussturer.
Jätte bra tipps, kommer bokstavligen vara på andra sidan ön!
https://goo.gl/maps/XYMRFF9zEN5AjTpW6
 
Hade ett nytt recept på frosting (Nutella/ vit choklad) och spritsade kladdkakan med idag, blev inte perfekt men jag är rätt nöjd ändå :)!

7CFB78C8-6D00-4D6A-A68E-547CDD41B1A9.jpeg
 
Har däckat i soffan efter en lång dag. Gjorde hamburgare och dricker rödvin till. Upplever att mitt vanliga biorödvin på Lidl är för sött trots att det är märkt med "torrt". Provade ett annat vin idag som tyvärr inte är bio men det var tack och lov torrare.

Saknar det svenska systemet som deklarerar sockerhalt i vinet!
 
Herregud! Fick veta hur en bekants förhållande varit. Han är i hästbranchen och träffar då givetvis mycket kvinnor. Hans sambo var sjukligt svartsjuk. Bla var sambon med på jobb och skällde ut honom efter noter för att han spanat på en kvinna genom reflektionen i hästens öga! Say what liksom?! Han hade då alltså slutat att ens titta folk i ansiktet iom den här svartsjukan. Och då ska han ha glott på tjejer genom reflektionen i ögat. Herregud! Det kan vara bland det konstigaste jag hört.
 
Herregud! Fick veta hur en bekants förhållande varit. Han är i hästbranchen och träffar då givetvis mycket kvinnor. Hans sambo var sjukligt svartsjuk. Bla var sambon med på jobb och skällde ut honom efter noter för att han spanat på en kvinna genom reflektionen i hästens öga! Say what liksom?! Han hade då alltså slutat att ens titta folk i ansiktet iom den här svartsjukan. Och då ska han ha glott på tjejer genom reflektionen i ögat. Herregud! Det kan vara bland det konstigaste jag hört.
är det min ex fru han har varit ihop med? nej jag tror att hon är otrogen därfö är hon så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Amha
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Milosari
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp